Shop Mobile More Submit  Join Login
Love's Fate Hidan V2 Pg 28 by S-Kinnaly Love's Fate Hidan V2 Pg 28 by S-Kinnaly
Thanks to everyone who commented on the previous chapter! Sooo happy! Sorry! I got distracted by Christmas presents! Hope you all have received lovely presents!

--

Very Beginning --> [link]

Volume Two Beginning --> [link]

Previous --> [link]

Next --> [link]

--

Naruto/Hidan/Kakuzu (C) Masashi Kishimoto
Add a Comment:
 
:icondreamworrior:
dreamworrior Featured By Owner Aug 14, 2014  Student Artist
that butt Anime Emoji (Blush Oh yay dance) [V6] 
Reply
:iconlunarsoul14:
lunarsoul14 Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Photographer
0///TT///0 nosebleeeeeeeeeeeeeeed
Reply
:iconlunarsoul14:
lunarsoul14 Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Photographer
holy crap  holy crap  holy crap holy crap holy crap holy crap  major nosebleed alert hoooooooooooooooooooooot 0////-////0
Reply
:iconaztecrose21:
Aztecrose21 Featured By Owner Nov 11, 2013
Ooooooo ooooooooo damn it
Reply
:iconrubinheart:
RubinHeart Featured By Owner Jun 29, 2013
Its going to be interesting..
Reply
:iconmasuyomi:
Masuyomi Featured By Owner May 29, 2013   Artist
Hidan's butt tho omg
Reply
:iconelitebloom1:
Elitebloom1 Featured By Owner May 6, 2013
Oh dat azz
Reply
:iconberryfruitjam:
berryfruitjam Featured By Owner Mar 21, 2013
:iconpervyhidanplz: Oh my god! Chibi Kakuzu! Smexy Hidan!
Reply
:iconlonelyvioletlacey:
LonelyVioletLacey Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist General Artist
yes Kakuzu, a FREE hotspring :evillaugh:
Reply
:iconmonkeychronicles1010:
MonkeyChronicles1010 Featured By Owner Feb 2, 2013
BEST. PAGE. EVER.
Reply
:iconask-leadmin:
ask-LeAdmin Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:iconohohohoplz:
Reply
:iconkora144:
kora144 Featured By Owner Jan 13, 2013  Student Digital Artist
dat ass :icondatassplz:
Reply
:iconcalligrem:
Calligrem Featured By Owner Jan 3, 2013  Hobbyist General Artist
.......butt X3
Reply
:iconimmortalimmoral:
ImmortalImmoral Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
Loving the muscley Hidan butt.
Reply
:iconkora144:
kora144 Featured By Owner Dec 30, 2012  Student Digital Artist
./////. Ummm... Ok
Reply
:iconv13t2k9:
V13T2K9 Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
OOOOOOOOO KINKAAYY!
Reply
:iconjediswordzam:
JediSwordZAM Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist General Artist
Smexy naked Hidan, awkward social interaction, AND Chibi Kakazu? YES!
Reply
:iconlola22:
Lola22 Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist General Artist
Nice butt there, Hidan! :iconhurrplz:
Reply
:icongaaramyself:
gaaramyself Featured By Owner Dec 26, 2012
Damn hot *Q*
Reply
:iconhidan001:
Hidan001 Featured By Owner Dec 26, 2012  Student General Artist
heheh~ isn't there a bit hot Hidan?~
Reply
:iconspecialagentcupcake:
SpecialAgentCupcake Featured By Owner Dec 26, 2012
actually i'm not really a naruto fan, but i really like your comic^^ it's funny, your characters are very sympathetic and your art style is awesome too :)
keep up the good work, and also: happy holidays! :)
Reply
:iconames929:
Ames929 Featured By Owner Dec 26, 2012  Student General Artist
*nosebleed* Whoa...
Reply
:iconwolfpackiivii:
WolfpackIIVII Featured By Owner Dec 26, 2012  Student General Artist
haha you went to a free hotspring WITHOUT ME? :D
Reply
:iconkirason11:
kirason11 Featured By Owner Dec 26, 2012  Student Artist
yay! more more more, please!
Reply
:iconprincessdeviluke:
PrincessDeviluke Featured By Owner Dec 26, 2012  Student
♪ ♥ thank you mistress for fulfilling my request. ♥ ♪

hidan is totally gonna freak out! EEEEEEEEEEHHH!!!! XD
Reply
:iconsunshinestar55:
Sunshinestar55 Featured By Owner Dec 26, 2012
this is interesting.Please continue it!

---
Anime is da best,YAY!
Naruto/Fairy tail/Bleach/Inuyasha/Beyblade/Vocaloid........
Reply
:iconkagochild:
kagochild Featured By Owner Dec 26, 2012  Student Digital Artist
Another great comic page, glad you had a great christmas keep it up and love the chibi hidan and kakazu
Reply
:iconkarumay:
Karumay Featured By Owner Dec 26, 2012
Chibi Kakuzu's the best! XD
More pleeeeeeaaaaaassseeee!!!!!!!!
Reply
:iconanimeluvr666:
AnimeLuvr666 Featured By Owner Dec 26, 2012
Ooo I wanna see what happens! :D
Reply
:iconbleedingblackheart50:
bleedingblackheart50 Featured By Owner Dec 26, 2012  Student General Artist
Sexy Hidan! XD
Reply
:iconai-hinoko:
Ai-Hinoko Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist General Artist
Ouuuh, wanna see how it continues *-*
Reply
:iconchibi-katie:
Chibi-Katie Featured By Owner Dec 26, 2012  Student Artisan Crafter
moreeeee
Reply
:iconoriginvanality:
Originvanality Featured By Owner Dec 26, 2012   Digital Artist
Make more please.! :D
Reply
:iconkamari-inuzuka:
Kamari-Inuzuka Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:icondatassplz: oh sexy hidan~ <3

me wants to see more comic!
Reply
:iconakatsukimizuki14:
akatsukimizuki14 Featured By Owner Dec 26, 2012  Student Traditional Artist
MORE!~ XD
Reply
:icona0la4dri6el:
A0la4dri6el Featured By Owner Dec 26, 2012
:D :D :D :D
Reply
:icondeidara500:
deidara500 Featured By Owner Dec 26, 2012
MOOORE WOMAN MOOOORE!!!!!
Reply
:iconxxxrandomwolfxxx:
XxXRandomWolfXxX Featured By Owner Dec 26, 2012   Photographer
O///////////////////////////////////////////////////////////////O HOLY MOTHER OF COWS
PLEASE DO MORE,I'm actually dying over here from an extreme nose bleed
Reply
:iconschizovampire:
SchizoVampire Featured By Owner Dec 26, 2012  Professional Interface Designer
you got me into a Hidan fangasm.. again ./////. hmm I'm curious what will happen next :P
Reply
:iconwolfishgod:
wolfishgod Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
MOAR PLZ!!
Reply
:iconmargheritamattera:
MargheritaMattera Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
h-HIDDDAANNN-
*EXTREME NOSEBLEED*
Reply
:iconeternoaprendiz:
EternoAprendiz Featured By Owner Dec 26, 2012
How you can make high quality pages so fast never cease to surprise me.
Reply
:iconprylf:
Prylf Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist Artist
GIVE ME MOAR!!!! *drools* O3O
Reply
:iconcarlie-nuclearzombie:
Carlie-NuclearZombie Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist General Artist
heheheheh i see what you did there XD
MORE!!
Reply
:icongrimmiko88:
grimmiko88 Featured By Owner Dec 26, 2012
*blood -geyser!** Holy shit! what have u done with me?! X.x My Eyes!!!!!!! DAT ASS! and that back. and everything ...K.O. :heart:
Continue it! please! hurry!!! X3 :heart:
Reply
:iconravenalice:
RavenAlice Featured By Owner Dec 26, 2012   Artist
back side of Hidan ....... * Nose bleed * smexy......
Reply
:iconbabisloo:
Babisloo Featured By Owner Dec 26, 2012
oh god... :iconmotherofgodplz:
Reply
:iconkaro666:
karo666 Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist
LOL Hidan :'D More please? :D
Reply
:iconisakiyukihara:
IsakiYukihara Featured By Owner Dec 26, 2012  Professional Photographer
How smexxyyyy *W* Awesome work :love: <3
Reply
:iconmissartblock:
MissArtBlock Featured By Owner Dec 26, 2012  Student General Artist
This is so awesome!! More >3<
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 26, 2012
Image Size
2.7 MB
Resolution
2627×3311
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,279 (6 today)
Favourites
153 (who?)
Comments
57
Downloads
69
×